انواع استابلایزر و نحوه عملکرد آنها
انواع استابلایزر و نحوه عملکرد آنها
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰
تست ترانسفورماتور چگونه انجام می گیرد؟
تست ترانسفورماتور چگونه انجام می گیرد؟
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰
انواع استابلایزر و نحوه عملکرد آنها
انواع استابلایزر و نحوه عملکرد آنها
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰
تست ترانسفورماتور چگونه انجام می گیرد؟
تست ترانسفورماتور چگونه انجام می گیرد؟
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع استابلایزر ولتاژ سروو و نحوه عملکرد آنها آشنا کنیم. از استابلایزر برای تثبیت ولتاژ خروجی به منظور جلوگیری از آسیب دیدن لوازم مختلف الکترونیکی استفاده می شود. با این حال، انواع مختلفی از تثبیت کننده های ولتاژ در بازار موجود است که مشتری می تواند یکی را براساس نیاز لوازم خانگی و تجاری انتخاب کند.

علاوه بر این ، وقتی صحبت از تثبیت کننده ولتاژ سروو می شود، می توانید با تثبیت کننده های ولتاژ خنک کننده هوا و روغن را انتخاب کنید. شما می توانید بر اساس پارامترهای مختلف از هر نوع تثبیت کننده مانند خنک کننده هوا و آب استفاده کنید.

چگونه یک سیستم خنک کننده مناسب انتخاب کنیم؟

برخی از پارامترهایی که شما را قادر می سازد بهترین سیستم خنک کننده را انتخاب کنید شامل موارد زیر است:

• دمایی که در موتور حاصل می شود.

• موتور تحت تأثیر محیط یا جو قرار بگیرد.

• محدودیت های فضایی که وجود دارند.

• مقدار گرمای اتلاف شده را در نظر بگیرید.

• موتور متحرک است یا ثابت.

• از هزینه غافل نشوید، زیرا نقش بسیار مهمی در انتخاب های شما ایفا می کند.

استابلایزر خنک کننده روغن چه کاربردی دارد؟

علاوه بر این ، تثبیت کننده ولتاژ سروو خنک کننده روغن به شما کمک می کند تا از آن برای کاربردهای خاص استفاده کنید، تا از آسیب رساندن به لوازم الکترونیکی مختلف جلوگیری کنید. با این وجود روغن خنک کننده تثبیت کننده ولتاژ سروو، شامل طیف گسترده ای از محصولات شامل 35 ,KVA 40 ,KVA60 ,KVA 250,KVA 500 KVA ,750 KVA می باشد. علاوه بر این، اجزای مختلفی در تثبیت کننده وجود دارد که شامل MCB ، MCCB ، برس کربنی ، کم نور ، ترانسفورماتور ، رله یا پیمانکار ، یک مدار الکترونیکی ، موتور سروو ، تقویت فشار است.

استابلایزر ولتاژ سروو و انواع آن

روغن در استابلایزر چه وظیفه ای دارد؟

بنابراین ، استفاده اصلی از روغن در استابلایزر سروو برای خنک کننده است. بعلاوه، وقتی تثبیت کننده با ولتاژ بالا یا پایین کار می کند، ترانسفورماتور وارد فرآیند می شود و گرما تولید می شود که این امر باعث داغ شدن ترانسفورماتور می شود.

تفاوت اصلی بین استابلایزر سروو خنک کننده هوا و روغن خنک در چیست؟

علاوه بر این ، تفاوت اصلی بین تثبیت کننده ولتاژ سروو خنک کننده هوا و روغن در ظرفیت است، که تثبیت کننده های خنک کننده روغن دارای ظرفیت بالاتر از 20KVA هستند. بنابراین، وقتی مشکل نوسانات را در انتهای ورودی حل می کنید ، می توانید از آسیب رساندن به لوازم مختلف الکترونیکی جلوگیری کنید.

استابلایزر خنک کننده روغن چه کاربردی دارد؟

در صنایع، تعدادی دستگاه الکترونیکی مانند CNC Machine، تجهیزات آزمایشگاه موتور، تجهیزات پزشکی و … پیدا خواهید کرد. شما نمی توانید این وسایل گران قیمت را خاموش کنید. بنابراین ، برای اینکه صدمه ای به این تجهیزات الکتریکی وارد نشود، می توانید یک استابلایزر سروو تهیه کنید و با آن ایمنی دستگاه های خود را تضمین کنید. علاوه بر این، استابلایزر سروو خنک کننده روغن از اضافه بار در انتهای ورودی جلوگیری می کند و می توانید ایمنی تجهیزات الکترونیکی خود را تضمین کنید.

جهت مشاوره خرید انواع‌ استابلایزر خانگی یا سفارش تولید استابلایزر خانگی با کارشناسان شرکت با تلفنهای 02133999173 یا 02133999172 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.