کاربرد های مختلف ترانسفورماتور ایزوله و تفاوت آنها
کاربرد های مختلف ترانسفورماتور یا ترانس ایزوله و تفاوت آنها
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱
دلایل مهم خرید استابلایزر برای لوازم خانگی
دلایل مهم خرید استابلایزر برای لوازم خانگی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱
کاربرد های مختلف ترانسفورماتور ایزوله و تفاوت آنها
کاربرد های مختلف ترانسفورماتور یا ترانس ایزوله و تفاوت آنها
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱
دلایل مهم خرید استابلایزر برای لوازم خانگی
دلایل مهم خرید استابلایزر برای لوازم خانگی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

چنانچه نمی دانید استابلایزر چیست یا استابلایزر چگونه کار میکند مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

قبل از شروع به کاوش در جهان برق و نوسانات ولتاژ در استابلایزر ، درک اصول ولتاژ ضروری است. ولتاژ منبع اصلی برق است که می تواند به شما در درک دستکاری و استفاده از برق کمک کند. ولتاژ نیروی محرکه جریان است. این نیروی الکتریکی است که الکترونهای آزاد را از یک اتم به اتم دیگر در همان جهت هل می دهد. به طور کلی، ولتاژ فشار حاصل از منبع تغذیه یک مدار الکتریکی است که الکترون های باردار (جریان) را از طریق یک حلقه رسانایی هل می دهد و آنها را قادر می سازد تا کارهایی مانند روشن کردن لامپ یا فن را انجام دهند.

جلوگیری از نوسانات ولتاژ در استابلایزر چگونه عمل می کنند؟

سازنده تثبیت کننده ولتاژ سروو اصطلاح نوسان ولتاژ را توضیح می دهد، آنها پیشنهاد می کنند که تعدیل دامنه فرکانس اساسی را می توان نوسانات ولتاژ نامید. معادله زیر به شما کمک می کند درک بهتری داشته باشید:

ولتاژ (v) ، در یک زمان مشخص (t)

جایی که V ولتاژ RMS را نشان می دهد، (f) 0 فرکانس اساسی است و m (t) به مدولاسیون اشاره دارد. با انتخاب یک عبارت مناسب برای m (t) می توانید از معادله قبلی استفاده کنید تا اساساً هر نوع نوسان ولتاژ را توصیف کند. به عنوان مثال، اگر در مورد نوسان ولتاژ سینوسی صحبت کنیم، می توانید با استفاده از معادله داده شده ، مدولاسیون (m) را بیان کنید:

جایی که M مخفف دامنه مدولاسیون است، fM فرکانس مدولاسیون است و φM به فاز اولیه مدولاسیون اشاره دارد.

استابلایزر

نوسان ولتاژ چیست؟

نوسان ولتاژ چیست و چرا از استابلایزر برای آن استفاده میشود؟ نوسان ولتاژ چیزی است که ما در خانه های خود تجربه کرده ایم. نوسانات ولتاژ می تواند باعث سوسو زدن، خاموش شدن و دوباره روشن شدن چراغ ها یا روشن شدن آنها شود. صفحه نمایش رایانه ها نیز ممکن است سوسو بزنند. در بعضی موارد که ولتاژ بسیار کم است، تجهیزات الکترونیکی مانند کامپیوتر ممکن است راه اندازی نشوند.

بنابراین جلوگیری از نوسان ولتاژ توسط استابلایزر دقیقاً چیست؟

نوسان ولتاژ استابلایزر را می توان یک تغییر منظم در ولتاژ دانست که هنگام استفاده از دستگاه ها یا تجهیزات مورد نیاز برای بار بالاتر اتفاق می افتد. اثرات نوسان ولتاژ استابلایزر مشابه اثر ولتاژ کم (وقتی ولتاژ به زیر سطح مورد نظر کاهش می یابد) است. بخش چالش انگیز نوسانات ولتاژ استابلایزر این است که می تواند منجر به از دست رفتن سیستم های رایانه ای داده های خود شود، در حالی که تلویزیون ها یا رادیوها ممکن است تداخل ایجاد کنند. این مشکل برق ممکن است بر روی طول عمر لامپهای رشته ای تأثیر منفی بگذارد، زیرا آنها برای استفاده در ولتاژ استابلایزر خاص طراحی شده اند.

اثرات این نوسانات ولتاژ می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. ولتاژها می توانند تا 20٪ از اسمی افت کنند، که می تواند منجر به خسارات گزاف و خطاهای زمان بر، از دست دادن اطلاعات مهم، هزینه های بازیابی و دوباره استفاده و آسیب احتمالی تجهیزات شود.

چرا نوسانات ولتاژ در خانه شما اتفاق می افتد؟

در حال حاضر با شارژ قطع مکرر برق، آخرین موردی که فرد در خانه خود نیاز دارد جلوگیری از نوسانات ولتاژ استابلایزر و آسیب رساندن به تجهیزات خانگی مانند تهویه هوا، یخچال یا اجاق های مایکروویو است. این اثرات ممکن است بسیار نگران کننده باشد و این وضعیت را در خانه شما کنترل کنید تأمین کننده های تثبیت کننده سرو دلایل احتمالی بروز نوسانات ولتاژ خانگی شما را با ما در میان می گذارند. بنابر این جهت جلوگیری از آسیب به لوازم خانگی، نیازمند یک استابلایزر خانگی می باشد.

جهت مشاوره خرید انواع‌ استابلایزر خانگی یا صنعتی و یا هرگونه سوال در خصوص استابلایزر با کارشناسان شرکت با تلفنهای 02133999173 یا 02133999172 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.