چه عواملی باعث افزایش قیمت استابلایزر خواهند شد؟
عوامل افزایش قیمت استابلایزر
مهر ۲۵, ۱۴۰۰
لزوم استفاده از استابلایزر در تهران
لزوم استفاده از استابلایزر در تهران
مهر ۲۵, ۱۴۰۰
چه عواملی باعث افزایش قیمت استابلایزر خواهند شد؟
عوامل افزایش قیمت استابلایزر
مهر ۲۵, ۱۴۰۰
لزوم استفاده از استابلایزر در تهران
لزوم استفاده از استابلایزر در تهران
مهر ۲۵, ۱۴۰۰

استابلایزر یکی از دستگاه های پرفروش در لوازم برقی می باشد زیرا نقش حفاظت را بر عهده دارد و تا حد زیادی از آسیب به دستگاه برقی و الکترونیکی جلوگیری می کند. عوامل بسیاری می توانند بر قیمت دستگاه تنظیم کننده ولتاژ تاثیرگذار باشد، در این مقاله قصد داریم شما را برخی ویژگی های منحصر به فرد و تعیین کننده قیمت دستگاه استابلایزر آشنا کنیم.

اولین عامل تاثیرگذار در قیمت استابلایزر

یکی از این عوامل تک فاز یا سه فاز بودن تنظیم کننده ولتاژ می باشد. بعضی از دستگاه ها از ارزش خرید بالایی برخوردارند. این یعنی با توجه به ویژگی هایی که دارند با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتری قرار می گیرند. در واقع استابلایزرها می توانند از دستگاه های برقی و الکترونیکی بسیاری مانند، یخچال، تلویزیون، دستگاه لیزر، کامپیوتر، تجهیزات پزشکی، دستگاه های ام آر آی، سی تی اسکن، محافظ پکیج و … محافظت کنند و نوسانات ولتاژ جلوگیری کنند.

ویژگی های منحصر به فرد تعیین کننده قیمت در استابلایزر

قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی

بعضی از دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ با توجه به برند سازنده و نوع دستگاه دارای ولت های متفاوتی می باشند که این ولت ها عبارتند از 110، 220، 380. در واقع بعضی از تنظیم کننده های ولتاژ این قابلیت را دارند که ولتاژ خروجی را تنظیم و تثبیت کنند.

محافظت در برابر صاعقه

یکی از اصلی ترین عوامل در تغییر ولتاژ و آسیب به دستگاه های برقی و الکترونیکی صاعقه می باشد. دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ می توانند با سرعت، دقت و حساسیت بیشتری از تجهیزات برقی در برابر صاعقه محافظت کنند.

استابلایزر

فیلتر به منظور حذف نویز و شوک الکتریکی

استابلایزر می تواند از نویزهای ناگهانی و پرش های لحظه ای جلوگیری کند، این امر می تواند تا حد بسیار زیادی در سلامت دستگاه ها تاثیرگذار باشد. در واقع با وجود فیلترهای پیشرفته در بعضی از دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ از شوک الکتریکی جلوگیری می شود.

مصرف انرژی بهینه A+

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه تنظیم کننده ولتاژ مصرف انرژی بهینه A+ می باشد که می تواند نشانگر کمترین مصرف انرژی و بالاترین راندمان باشد.

گواهی کیفیت

دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ باید دارای گواهی کیفیت باشند زیرا این دستگاه ها نقش بسیار مهمی را در سلامت تجهیزات برقی ایفا می کنند و باید از آنها به خوبی محافظت شود گواهی کیفیت می توان خیال شما را از داشتن یک دستگاه استابلایزر سالم با بهترین عملکرد راحت کند.

فن هوشمند در قیمت استابلایزر

سیستم کنترل هوشمند دما بسیار در عمر طولانی دستگاه تنظیم کننده ولتاژ نقش مهمی را ایفا می کند، در واقع در صورت افزایش دما در قسمت داخلی دستگاه فن هوشمند فورا شروع به کار می کند و باعث خنک شدن قسمت داخلی دستگاه می شود و عمر دستگاه را افزایش می دهد.

سیستم کنترل فاز در قیمت استابلایزر

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت استابلایزر توانایی کنترل فاز می باشد. در صورتی که ولتاژ برق در یکی از فازهای دستگاه تنظیم کننده ولتاژ سه فاز قطع شود . یا حتی اگر در استابلایزر تک فاز برق سیم نول تبدیل به فاز شود، دستگاه تنظیم کننده ولتاژ در این قسمت وارد عمل می شود و به صورت کاملا خودکار خروجی های خود را قطع می کند.

 

جهت مشاوره خرید انواع‌ استابلایزر خانگی یا سفارش تولید استابلایزر خانگی با کارشناسان شرکت با تلفنهای 02133999173 یا 02133999172 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.