نوسانات ولتاژ در استابلایزر چیست؟
جلوگیری از نوسانات ولتاژ در استابلایزر چیست؟
آبان ۱۲, ۱۴۰۱
تفاوت تثبیت کننده ولتاژ و ترانس
تفاوت تثبیت کننده ولتاژ و ترانس
آبان ۱۲, ۱۴۰۱
نوسانات ولتاژ در استابلایزر چیست؟
جلوگیری از نوسانات ولتاژ در استابلایزر چیست؟
آبان ۱۲, ۱۴۰۱
تفاوت تثبیت کننده ولتاژ و ترانس
تفاوت تثبیت کننده ولتاژ و ترانس
آبان ۱۲, ۱۴۰۱

خرید استابلایزر

استابلایزر های خانگی یکی از بهترین محافظ ها میباشند که صرفا از آنها میتوان برای حفاظت از کلیه لوازم خانگی و تجهیزات استفاده کرد که آنرا می توان به عنوان ترانس اتوماتیک یا افزاینده برق معرفی کرد. در ادامه مقاله دلایل مهم خرید استابلایزر برای لوازم خانگی همراه ما باشید.

نوسانات برق و نوسانات ولتاژ در هر خانه ای از طبقه ی متوسط بسیار رایج است و تا زمانی که یک پشتیبان با قدرت بالا از خانه شما محافظت نکند دچار این مشکلات خواهید بود.اما در مورد وسایل و لوازم خانگی چه میتوانیم بگوییم؟ چگونه میتوان آنها را از این نوسانات ناخواسته محافظت کرد؟ این نوسانات منظم برق تهدید بزرگی برای لوازم خانگی روزمره ما محسوب میشود و می تواند توسط تثبیت کننده های ولتاژ کارآمد تنظیم و محافظت شود.

تثبیت کننده ولتاژ یا استابلایزر چیست؟

تمام لوازم خانگی برای کار با ولتاژ تغذیه مشخص برای حداکثر کارایی طراحی و ساخته شده اند و این به عنوان ولتاژ عملیاتی شناخته می شود. تثبیت کننده ولتاژ یا استابلایزر وسیله ای الکترونیکی است که وظیفه اصلاح ولتاژ دستگاه های الکترونیکی را برای تامین منبع تغذیه ی پایدار و ایمن بر عهده دارد. این ضروری است که از نوسانات خسارات قابل توجهی به لوازم خانگی ما وارد نشود. اکنون مزایای مختلف استفاده از تثبیت کننده ولتاژ یا استابلایزر در خانه را بررسی میکنیم:

1-طول عمر ابزار ها و تجهیزات را افزایش میدهد.

2-میزان آسیب به عملکرد لوازم خانگی را کاهش می دهد.

3-منبع تغذیه مداوم تثبیت شده را حفظ میکند.

4-باعث کاهش صدا تداخل و روشن شدن می شود.

5-از ولتاژ کم و ولتاژ بالای شبکه محافظت میکند.

چگونه یک استابلایزر خانگی مناسب انتخاب کنیم؟

استابلایزر یک راه حل کارآمد برای خانه های ما با هزینه متوسط می باشد. بسیاری از افراد ،هنگام تحقیق در مورد خرید استابلایزر مناسب برای خانه های خود، بسیار گیج میشوند. شما به عنوان یک خریدار باید استابلایزر را از نظر سودمندی و هدف و میزان کل قدرت لوازم الکترونیکی خود را درک کنید و بر این اساس یک تثبیت کننده ولتاژ خوب بر اساس مصرف برق و درجه KVA دستگاه خود خریداری کنید. در حالی که استابلایزر را خریداری میکنید، ولتاژ را نیز در نظر بگیرید. استابلایزر ها اکنون به نیاز اساسی هر خانوار تبدیل شده اند.

استابلایزر از لوازم خانه شما در برابر آسیب محافظت می کند و به آنها عمر طولانی می بخشد. تثبیت کننده های پیشرفته با ویژگی های فناوری نوآورانه و طراحی قابل اعتماد برای محافظت از تمام وسایل متصل از نوسانات ولتاژ ارائه می شوند.

به طور کلی هر وسیله الکتریکی یا دستگاهی برای طیف وسیعی از ولتاژ ورودی طراحی شده است. محدوده کاری تجهیزات بسته به حساسیت محدود به مقادیر خاصی می باشد. مثلا برخی دستگاه ها درصد نوسانات ولتاژی که تحمل میکنند 5% و برخی 10% میباشد. نوسانات ولتاژی در مناطق مختلف متفاوت است و به خصوص در مناطق حاشیه ای بسیار زیاد است. از شایع ترین دلایل نوسان ولتاژ می توان به سیم کشی معیوب، خاموش کردن دوره ای دستگاه و …اشاره کرد.

 

جهت مشاوره خرید انواع‌ استابلایزر خانگی یا سفارش تولید استابلایزر خانگی با کارشناسان شرکت با تلفنهای 02133999173 یا 02133999172 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.