چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟
چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟
مهر ۲۵, ۱۴۰۰
تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک (AVR) چیست؟
تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک (AVR) چیست؟
مهر ۲۵, ۱۴۰۰
چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟
چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟
مهر ۲۵, ۱۴۰۰
تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک (AVR) چیست؟
تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک (AVR) چیست؟
مهر ۲۵, ۱۴۰۰

در صورتی که دستگاه های برقی شما خانگی یا صنعتی باشند، برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به دلیل نوسان برق بهتر است از استابلایزر استفاده کنید. این دستگاه به عنوان تثبیت کننده ولتاژ عمل می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با تثبیت کننده هایی آشنا کنیم که بازرگانی الکترو گستر تهران آنها را برای شما فراهم کرده است تا در بازار بزرگ و متنوع استابلایزر گمراه نشوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

تثبیت کننده ولتاژ دارای برندهای بسیار متنوعی در بازار می باشد در ادامه شما را با ویژگی ها و نقاط مثبت و منفی برندهای قدرتمند تثبیت کننده ولتاژ آشنا می کنیم. شما می توانید با توجه به تمامی نکات گفته شده بهترین انتخاب را در خصوص تثبیت کننده ولتاژ داشته باشید.

استابلایزر فاراتل در تهران

این تثبیت کننده جزو بهترین برندهای تثبیت کننده ولتاژ می باشد. استابلایزر فاراتل در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار وجود دارد. در صورتی که قصد داشته باشید استابلایزری را تهیه کنید که مناسب دستگاه های سه فاز باشد بهتر است تثبیت کننده ولتاژ فاراتل مدل Farapower253 را تهیه کنید زیرا این تثبیت کننده ولتاژ توانایی کنترل ولتاژ را دارد و از دستگاه شما در برابر اختلال های برقی و نویزها محافظت می کند و به سیستم هشداردهنده و مدار تاخیر مجهز می باشد، همچنین دارای سه پریز ارت دار خروجی است. یکی از نکته های مثبت این دستگاه رله ای بودن آن است که باعث شده است سرعت سوئیچ این دستگاه بسیار بالا برود و هزینه تعمیر آن بسیار کم باشد.

استابلایزر توبیشی در تهران

با توجه به اینکه دستگاه های برقی و تجهیزات الکتریکی اداری و خانگی نقش بسیار مهمی را در زندگی انسان ها ایفا می کنند ایجاد هرگونه خرابی در آنها می تواند باعث بروز مشکلات بسیاری در زندگی انسان ها شود.

یکی از عوامل بسیار مهم در خرابی تجهیزات الکتریکی و از کار افتادن آنها نوسانات برق شهر می باشد. تثبیت کننده توبیشی در اینجا به کمک شما می آید و مانع از خرابی تجهیزات برقی و الکتریکی شما می شود و از آنها محافظت می کند.

از استابلایزر برند توبیشی چه استفاده می شود؟

از این تثبیت کننده ولتاژ می توان در :

• صنایع ( غذائی، نظامی، رباتیک و …)

• استفاده عمومی (آسانسور، پمپ آب، باسکول آب، گرمکن برقی و …)

• محیط های صنعتی ( کوانتومتر، دستگاه های CNC ، بسته بندی، چاپ و …)

• محیط های آزمایشگاهی ( آنژیوگرافی، سونوگرافی، رادیولوژی، CT اسکن، MRI رادیوتراپی، X RAY و …)

• ایستگاه های مخابراتی، ضبط ویدیویی، سالن های نمایش، تلویزیونی و رادیوئی و …

• استفاده خانگی ( یخچال، مایکروویو، فریزر، ماشین های شستشو، دستگاه های صوتی و تصویری، کولر و … ) و قابل نصب پس از کنتور

استابلایزر توبیشی

این تثبیت کننده ولتاژ کاملا مناسب با استانداردهایی که در ایران و اروپا وجود دارد طراحی شده است و در سراسر کشور می توان از این استابلایزر استفاده کرد. وظیفه این دستگاه تقویت و تثبیت ولتاژ می باشد و می تواند از اختلالات برق شهر، نوسانات و خطرات ناشی از رعد و برق جلوگیری کند. این امر می تواند باعث افزایش طول عمر، دقت در عملکرد دستگاه، جلوگیری از هزینه تعمیر بالا و اتلاف انرژی و وقت شود.

 

جهت مشاوره خرید انواع‌ استابلایزر خانگی یا سفارش تولید استابلایزر خانگی با کارشناسان شرکت با تلفنهای 02133999173 یا 02133999172 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.