استابلایزر خانگی تک فاز
انواع استابلایزر خانگی کدام است؟
فروردین ۱۶, ۱۴۰۳
استابلایزر خانگی تک فاز
انواع استابلایزر خانگی کدام است؟
فروردین ۱۶, ۱۴۰۳

همانطور که در مقاله های قبلی اشاره کردیم. ولتاژ در استابلایزر یک منبع اصلی برای برق است که می تواند به شما در استفاده درست از برق کمک کند. ولتاژ نیرویی برای محرکه جریان می باشد. این نیروی الکتریکی است که به الکترونهای آزاد کمک می کند و باعث می شود که اتم ها یکدیگر را در همان جهت هل دهند. آیا استفاده از استابلایزر افزایش قیمت در قبض را به دنبال خواهد داشت؟ در جواب باید بگوییم که خیر! در صورتی که دستگاه با بار کامل همراه باشد برای کار مفید به قدرت و انرژی بیشتری نیاز دارد اما استفاده از استابلایزر اتلاف انرژی را به شدت کاهش می دهد. در ادامه شما را با دلایل احتمالی بروز نوسانات ولتاژ در خانه آشنا می کنیم.

سیم کشی نامناسب ساختمان و نیاز به استابلایزر

سیم کشی با طراحی ضعیف، خانه ای را با برق کمتری از نیاز خود خارج می کند، یا منجر به خروجی سیم بی پایه برای نشت برق و ایجاد مشکلات نوسان برق می شود. سیم کشی همچنین می تواند توسط حشرات و یا حیوانات دیگری که درون دیواره ها لانه میشوند آسیب ببیند و یا قطع شود. مشکلات مربوط به سیم کشی خانه در هنگام افزایش انرژی، نوساناتی ایجاد می کند.

یک برقکار واجد شرایط از تجهیزات خاصی برای شناسایی منبع مشکل و تعمیر سیم کشی بدون لمس تمام دیوارهای خانه استفاده می کند. اتصالات شل در سیم کشی خانه و از قطع کننده های مدار به پریزها نیز می تواند باعث نوسان ولتاژ شود. مشکل دیگر می تواند استفاده از سیم های کم اندازه در سیم کشی خانه شما باشد. برای حل تمامی مشکلات بالا می توانید از استابلایزر خانگی استفاده کنید که به خوبی از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

 

اضافه بار بیش از حد ولتاژ و نیاز به استابلایزر

اگر در جایی که زندگی می کنید، خانه ها بار ولتاژ بیشتری از میزان مجاز توسط مقامات برق دارند در نتیجه می تواند منجر به ولتاژ کم در منطقه شما شود. بنابر این نوسان ولتاژ وجود داشته و نیاز به یک استابلایزر خانگی دارید.

 

استفاده مکرر از بارهای القایی سنگین

دلیل دیگر می تواند استفاده از بارهای القایی سنگین بیشتر، همزمان، مانند تهویه هوا، یخچال یا موتورها با هم باشد. اگر از بارهای سنگین به طور همزمان استفاده شود، می تواند افت ولتاژ داشته باشد و نیاز به استابلایزر خانگی را دو چندان کند.

 

دلایل طبیعی و استفاده از استابلایزر

برخورد صاعقه، پرندگان یا سنجابها روی خطوط برق و سقوط درختان همه منجر به نوسانات برق می شود که جلوگیری از آنها دشوار است. جایی که صاعقه و درختان افتاده منجر به فرسودگی کامل برق می شود، حیوانات یا بقایای آویزان شده روی سیم ها منجر به افزایش برق می شود. موج و تورم در جریان الکتریکی اغلب بر روی رایانه ها و سایر وسایل الکترونیکی تأثیر می گذارد، اما تولیدکنندگان تثبیت کننده سرو اظهار داشتند، یک استابلایزر قبل از رسیدن به آن دستگاه ها با برق اضافی کار می کند. بنابر این استابلایزر خانگی به شدت پیشنهاد می شود.

عدم وجود فیلتر ناچ

عدم استفاده از فیلتر ناچ می تواند مشکل ساز باشد. چنانچه نمی دانید  Notch Filter چیست به این مقاله نگاهی بیندازید. زیرا از آن برای حذف یک فرکانس خاص استفاده می شود، داشتن یک ناچ در جایی که سیگنال ها رد میشوند بسیار مفید است.

جهت مشاوره خرید انواع‌ استابلایزر خانگی یا صنعتی و یا سفارش تولید استابلایزر تک فاز یا هرگونه سوال در خصوص استابلایزر با کارشناسان شرکت با تلفنهای 02133999173 یا 02133999172 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.