چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟
لزوم استفاده از استابلایزر در تهران (2)
شهریور ۱۱, ۱۴۰۰
فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور
فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور
شهریور ۱۱, ۱۴۰۰
چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟
لزوم استفاده از استابلایزر در تهران (2)
شهریور ۱۱, ۱۴۰۰
فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور
فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور
شهریور ۱۱, ۱۴۰۰
Show all

فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور (2)

فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور (2)

در بسیاری از اقتصادهای توسعه یافته و در حال توسعه مانند ایران، تقاضای برق در حال پیشی گرفتن از عرضه است که این امر باعث ایجاد ولتاژهای بزرگ، موج ها و خاموش شدن برق در شبکه های برق می شود. در نتیجه تقاضا و فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور افزایش می یابد.

تمام تجهیزات مجهز به شبکه اصلی به یک منبع تغذیه نیاز دارند که در محدوده مشخص شده حفظ شود. در صورتی که ولتاژ خیلی کم باشد تجهیزات از کار می افتند و در صورتی که ولتاژ خیلی زیاد باشد ممکن است تجهیزات به شدت آسیب ببینند. استابلایزر می تواند در اینجا وارد عمل شود و به کنترل ولتاژ بپردازد و از آسیب به دستگاه ها جلوگیری کند.

استفاده استابلایزر در ایران چه مزایایی دارد؟

استابلایزر به طور مداوم منبع برق ورودی را کنترل می کنند. اگر ولتاژ بالا یا پایین بیاید، آنها به طور خودکار ولتاژ خروجی را کنترل می کنند. اطمینان حاصل کنید که ولتاژی که به تجهیزات میرسد همیشه در اندازه ولتاژ مورد نیاز ثابت باشد. یکی دیگر از ویژگی های تثبیت کننده ولتاژ که در فروش بالای آن تاثیرگذار است این است که به طور مداوم از بار در برابر شبکه های مضر متولد شده با انرژی زیاد، خوشه ها محافظت می کند.

یک استابلایزر مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک تثبیت کننده ولتاژ مناسب باید غنی از امکانات جدید باشد و کاملا به روز طراحی شود تا فروش بالایی داشته باشد. یک تثبیت کننده ولتاژ باید برای 95٪ از همه برنامه ها مناسب باشد، در واقع آنها علاوه بر اینکه از تجهیزات برقی و الکتریکی در برابر نوسانات ولتاژ محافظت می کنند از تجهیزات در برابر موج های مضر و زیاد انرژی زیاد، موج های گذراها و افزایش ولتاژ نیز محافظت می کنند.

در واقع تثبیت کننده های ولتاژ برای نیازهای خاص “عصر دیجیتال” به صورت کاملا دیجیتالی طراحی شده اند، ویژگی هایی که بالاتر به آن اشاره کردیم به عنوان استانداردهای مناسب برای انتخاب یک استابلایزر مورد استفاده قرار می گیرد و باید به این نکته ها توجه ویژه داشت و در هنگام فروش تثبیت کننده ولتاژ مشتری را با تمام این ویژگی ها به خوبی آشنا کرد. در واقع شما باید استابلایزری را انتخاب کنید که علاوه بر کارکرد دقیق هزینه ای مناسب داشته باشد و مقرون به صرفه باشد.

طراحی یک تثبیت کننده ولتاژ مناسب چگونه انجام می گیرد؟

محدوده تثبیت کننده های ولتاژ مبتنی بر ریزپردازنده هستند و آخرین تحولات طراحی تثبیت کننده ولتاژ را نشان میدهند.

بر اساس توپولوژی کاملاً اثبات شده طراحی Buck-Boost نشان میدهد که تنظیم کننده های ولتاژ استاتیک ESR با استفاده از SCR ها (یکسوسازهای کنترل شده سیلیکون) در مقایسه با ترانسفورماتورهای متغیر، برای کنترل ولتاژ کار می کنند.

تثبیت کننده های ولتاژ سازگار با انواع بار و ارائه كنترل فاز مستقل، زمانهای پاسخ بسیار سریع در تصحیح ولتاژ، افت بیش از حد را ارائه میدهند و آنها را برای بارهای بسیار حساس و حیاتی و كاربردهای آنها ایده آل طراحی می کنند و این امر امکان تقاضا و فروش را افزایش میدهد.

طراحی القایی مغناطیسی بدون برس در استابلایزر سه فاز

تثبیت کننده ها و تنظیم کننده های ولتاژ اتوماتیک AC سه فاز روغن غوطه ور با هوای خنک شده برای حداکثر قابلیت اطمینان طراحی شده اند و کیفیت برق را افزایش میدهند همچنین تنظیمات درجه صنعتی و محافظت از ولتاژ را فراهم می کنند. برای اثبات کارکرد دقیق استابلایزر سه فاز آنها در برخی از سخت ترین محیط های صنعتی و چالش برانگیز جهان آزمایش می کنند تا عملکرد خود را به خوبی نشان دهند و هنگام فروش دستگاه با مشکل همراه نباشد.

جهت مشاوره خرید انواع‌ استابلایزر خانگی یا سفارش تولید استابلایزر خانگی با کارشناسان شرکت با تلفنهای 02133999173 یا 02133999172 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.