استابلایزر
استابلایزر چیست و چگونه کار می‌کند؟
خرداد ۱۸, ۱۴۰۰
فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور (2)
خرداد ۱۸, ۱۴۰۰
استابلایزر
استابلایزر چیست و چگونه کار می‌کند؟
خرداد ۱۸, ۱۴۰۰
فروش استابلایزر تک فاز و سه فاز در کشور (2)
خرداد ۱۸, ۱۴۰۰
Show all

لزوم استفاده از استابلایزر در تهران (2)

چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟

چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟

استابلایزر دستگاهی است که برای حفظ خودکار سطح ولتاژ ثابت برنامه ریزی شده است. همچنین به عنوان تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک شناخته می شود. این یک وسیله الکتریکی است که صرف نظر از هرگونه تغییر در ورودی یعنی منبع ورودی، برای تأمین ولتاژ خروجی پایدار به بار در ترمینال های خروجی آن استفاده می شود. هدف اصلی تثبیت کننده ولتاژ محافظت از کالاهای سنگینی است که برق سنگینی را مصرف می کنند (به عنوان مثال – واحد تهویه هوا ، یخچال ، تلویزیون و غیره) از آسیب احتمالی ناشی از جریان ولتاژ ، ولتاژ دسترسی و مشکلات ولتاژ بالا یا پایین جلوگیری میکند.

انواع مختلفی از تثبیت کننده های ولتاژ در بازار تهران موجود است. تثبیت کننده های ولتاژ اتوماتیک آنالوگ و دیجیتال کاربرد خود را در ادارات یا در خانه در تهران پیدا می کنند.

استابلایزر تک فاز و سه فاز چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

تثبیت کننده های ولتاژ تک فاز هستند که خروجی 220-230 ولت یا سه فاز خروجی 380/400 ولت را برای ما فراهم می کنند که شرکت الکترو گستر تهران در خدماتی که به تهران و شهرهای اطراف با قیمتی بسیار مناسب ارائه میدهد (تک فاز خانگی از 0.5 الی 30 KVA و سه فاز مخصوص کارخانه ها از 30 الی 500 KVA).

تنظیم خروجی در استابلایزر چگونه انجام میگیرد؟

تنظیم خروجی تثبیت شده مطلوب با روش buck and boost انجام می شود (تنظیم کننده ولتاژ حالت سوئیچ که در آن ولتاژ خروجی می تواند از ولتاژ ورودی بالاتر یا کمتر باشد) همانطور که توسط مدار داخلی آن انجام می شود. تثبیت کننده های ولتاژ سه فاز در دو مدل مختلف وجود دارد، یعنی مدل های بار متعادل و بارهای نامتعادل.

استابلایزرها در درجه بندی و دامنه مختلف آمپر کیلو ولت (Kva) در بازار تهران موجود هستند. یک تثبیت کننده دامنه طبیعی می تواند ولتاژ خروجی ثابت 200-240 ولت را با ولتاژ 20-35 ولت از یک منبع تغذیه ولتاژ ورودی از 180-270 ولت تضمین کند. یک تثبیت کننده ولتاژ با دامنه وسیع می تواند ولتاژ خروجی تثبیت شده 190-240 ولت را با ولتاژ ورودی 50-55 ولت از ولتاژ ورودی از 140-300 ولت تضمین کند.

آیا استفاده از تثبیت کننده ولتاژ در تهران ضروری می باشد؟

استابلایزر ها برای طیف گسترده ای از برنامه ها مانند تلویزیون ، یخچال و مایکروویو و غیره استفاده می شوند. علاوه بر این تثبیت کننده های ولتاژ موجود با بسیاری از ویژگی های مفید مانند حفاظت از اضافه بار، تغییر ولتاژ صفر، حفاظت از اختلاف فرکانس، تاسیسات شروع و توقف خروجی، شروع دستی / خودکار، قطع ولتاژ و غیره دارای انرژی بالا هستند دستگاه های کارآمد (تقریباً با بهره وری 95-98٪). آنها توان بسیار کمتری را می گیرند که به طور کلی 3 تا 5٪ از حداکثر بار است.

در واقع تجهیزات برقی و الکتریکی برای طیف وسیعی از ولتاژ ورودی طراحی شده اند و کنترل این ولتاژها برعهده استابلایزر می باشد. با توجه به حساسیت نوع کاری تجهیزات به مقدار مشخصی محدود می شود برای مثال، برخی از تجهیزات می توانند 10 ± از ولتاژ نامی را تحمل کنند در حالی که دیگران فقط 5 ± یا کمتر را تحمل می کنند.

 

جهت مشاوره خرید انواع‌ استابلایزر خانگی یا سفارش تولید استابلایزر خانگی با کارشناسان شرکت با تلفنهای 02133999173 یا 02133999172 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.